بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

تصاویر دیدنی این جدال که در آب‌های دریاچه‌ای در حیدرآباد هند گرفته شده نشان می‌دهد عقاب در حال به چنگ آوردن یک ماهی است که ناگهان یک مار آبی ماهی را با یک پرش کوچک به دهان می‌گیرد.


ادامه مطلب...


این دکمه‌های فلزی بر روی جیب شلوار لی، در عین ناباوری، نقش بسیار مهمی دارند. در صورتی که شلوار لی شما فاقد این دکمه باشد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395برچسب:کاربرد این دکمه روی شلوار جین چیست ، دکمه فلزی روی شلوار جین ، شلوار جین ، , :: 21:11 :: توسط : ........

داستان تاریخی حکومت ایلخانی ,وقایع و اتفاقاتی را که در طول تاریخ برای این حکومت پیش آمده است را بیان می کند .


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395برچسب:داستان تاریخی ، چنگیز خان مغول ، حکومت ایلخانی ، حمله مغول ، , :: 21:10 :: توسط : ........

شايد شما هم جزو آن دسته از آدم هايي هستيد كه از سوار شدن ترن هاي هوايي وحشت دارند. در اين صورت اثر هيك ماتر و آلريچ گنت مخصوص شما است.


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395برچسب:ترن هوایی ، ترن هوایی برای افراد ترسو ، ساخت یک ترن هوایی در دویسبورگ , :: 21:7 :: توسط : ........

بورس تهران شنبه مورخ 18 اردیبهشت 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بازار بورس تهران مطابق با تحلیلی که در هفته های قبل ارائه کرده بودیم، روند رنج و نوسانی خود را طی میکند. ارزش معاملات این روزها، اگرچه این روزها کمی تقویت شده، اما هنوز به اندازه ای نرسیده که بتوان شروع یک رالی صعودی جدید را اعلام کرد! اما به نظر می رسد که بازار در حال تدارک برای شروع یک رالی جدید صعودی باشد که زمان آن ممکن است بعد از تشکیل مجلس دهم باشد!! اما در خصوص سهام مورد نظر لایوبورس، امروز شاید حساس ترین روز برای نماد آکنتور باشد! نماد جنجالی که بعد از رشد 10 برابری، مورد توجه و البته انتقاد تحلیلگرانی قرار گرفت که از این رشد سریع، جا مانده بودند!! آکنتور امروز در مهمترین حمایت خود قرار گرفته است و اگر میخواهد رالی صعودی جدیدی را آغاز کند، می بایست همین امروز و بعد از شروعی منفی تا محدوده 6000 تومان، خود را به درصدهای مثبت برساند! در نماد خمهر نیز امروز مانند روز گذشته، شاهد افزایش عرضه ها خواهیم بود. چراکه به مقاومت تاریخی خود رسیده است. خمهر به زودی افزایش سرمایه 300 درصدی را بر روی کدال ارسال خواهد کرد! نماد پتایر در این هفته، شرایط بهتری از هفته قبل را تجربه خواهد کرد. در نماد خمحرکه با توجه به زمان پذیره نویسی حق تقدم های استفاده نشده، انتظار داریم که تحرکات جدید مثبتی در سهم شاهد باشیم. خاهن بعد از رالی اخیر خود، همچنان یکه تازی میکند و امروز نیز کار خود را با مثبت و البته پر عرضه آغاز خواهد کرد! این نماد از قیمت 190 تومان تا امروز که بالای 320 تومان قیمت خواهد خورد، بدون توقف رشد کرده است! در کل، بازار امروز نیز بازاری نوسانی خواهد بود و از دوستان انتظار داریم که از خرید و فروش های هیجانی پرهیز کنند.

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز که متعادل آغاز شده بود، در ادامه با ایجاد جو منفی در گروه خودروسازی، با ریزش روبرو شد! شاخص کل بورس تهران امروز با افت 609 واحدی، به رقم 77423 رسید. نزدیکترین حمایت در شاخص کل محدوده 77300 است که انتظار می رود در این محدوده، تقاضا در بازار افزایش پیدا کند. عدم شفافیت و ابهام در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که اخیراً قانون آن اصلاح گردید و مشمول مالیات شد و همچنین عدم شفافیت در خصوص شرکت هایی که از این محل خواهان افزایش سرمایه هستند و اظهارات ضد و نقیض مسئولین سازمان و شرکت ها در این رابطه و وابستگی بازار به گروه خودروسازی به عنوان لیدرهای این روزها بازار و وضعیت عدم ثبات در بازارهای جهانی و برخی مسائل ریز و درشت اقتصادی و سیاسی در کنار موارد ذکر شده، باعث شده تا بازار بورس تهران، این روزها با وضعیت عدم اطمینان روبرو باشد و شهامت خرید نداشته باشد! البته ارزش و حجم معاملات، همچنان در وضعیت سفید قرار دارد!

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه............................بازار بسته شد.

منبع : لایو بورس


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.