بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

استفاده از خوراکی های تازه، با اشتها غذاخوردن، لذت بردن به هنگام غذا خوردن ازجمله هشت گامی است که به انسان درغذا خوردن آگاهانه کمک می کند.



ادامه مطلب...


بورس تهران دوشنبه مورخ 31 خرداد 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: بدترین روزهای بورس تهران سپری می شود در حالیکه همه نماگرهای بازار سرمایه، افت بیشتری را برای بازار متصور نیست! اما هر روز کف قیمتی و نموداری جدیدی در بازار بورس تهران ساخته می شود! جو ناامیدی شدیدی در بازار حاکم است و ناظران بازار، فقط تلاش میکنند تا بدن نیمه جان بورس تهران را با تنفس مصنوعی، زنده نگاه دارند!! تنفس های مصنوعی که در قالب معاملات بلوکی و البته در تابلو اصلی معاملات انجام می شود تا وخامت موضوع، کمتر به نظر برسد! در همین راستا، روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افت 878 واحدی، در آستانه ورود به کانال 72000 واحدی قرار گرفت که با توجه به جو منفی حاکم بر بازار، در دقایق اولیه بازار امروز شاید بتواند به این کانال نفوذ کند! در واقع شاخص کل، در حال شکستن حمایت مهم 73700 واحد است. حمایت مهمی که بر روی منطقه فیبوناچی 38.2 قرار داشت و فقط امروز را فرصت دارد تا نشان دهد، قصد شکستن این حمایت مهم را ندارد! در صورتیکه این حمایت شکسته شود، حمایت بعدی در محدوده 71500 واحد خواهد بود! دیشب در بازارهای جهانی، خوشبختانه شاهد تحولات مثبت و خوبی بودیم. همه بورس های مهم دنیا تا کنون، هفته خود را با روند با مثبت آغاز کرده اند. در بورس های کالایی نیز دیشب شاهد افزایش نسبی قیمت فلزات اساسی و سنگ آهن بودیم. این موارد، نکات مثبتی است که شاید بتواند به داد بازار امروز برسد!! هرچند که در بازارهای منفی و در جو ناامیدی، بازار بیشتر تمایل به جذب اخبار منفی دارد و اخبار خوب و مثبت، به سختی در روند قیمت ها اثر می گذارد! امروز، نبرد بین عرضه و تقاضا در بورس تهران خواهد بود! مطابق گفته های بالا، بازار تلاش خواهد کرد تا از آخرین فرصت خود برای شکسته نشدن این حمایت مهم استفاده کند! اما جو منفی حاکم در بازار، کار را کمی سخت میکند و بنابراین، حداقل میتوانیم بگوییم که شروع خوبی در بازار امروز نخواهیم داشت و در ادامه تقاضا برای خرید در بازار بیشتر میشود. اینجاست که باید ببینیم این افزایش تقاضا، آیا با افزایش عرضه ها روبرو خواهد شد یا اینکه میتوانیم به رنگ سبز در ادامه بازار خوشبین باشیم؟ روز گذشته نیز توضیح دادیم که بازار این روزها، بازار تک سهم هاست! تک سهم هایی که در متن افتتاحیه دیروز نیز از آنها نام بردیم و دیدیم که چطور آن نمادها در بازاری سراسر منفی، چگونه معامله شدند! وقوام با رشد 10 درصدی و ختراک و فسرب به صف خرید به کار خود پایان دادند و آکنتور و تجار نیز، اگرچه منفی بودند، اما بهتر از سایر بازار مورد توجه بودند! مطابق معمول از دوستان تقاضا داریم که از رفتارهای هیجانی دوری کنند و مطابق استراتژی که برای خود تهیه کرده اند عمل کنند.

 

 

 

 

ساعت 12 و 25 دقیقه: بازار امروز نیز سردتر و کسل کننده تر از روزهای دیگر پیگیری شد و اگرچه در نیمه های بازار با افزایش نسبی قیمت ها روبرو شدیم و حتی رنگ سبز در اکثر نمادهای بازار نشست، اما در ادامه مجدداً شاهد افزایش نسبی قیمت ها و فشار فروش بودیم که در نهایت افت 412 واحدی شاخص کل را رقم زد تا حمایت قبلی به صورت کامل شکسته شود و بازار، انتظار شاخص 71500 واحدی را بکشد! ارزش معاملات به شدت پایین است و با وجود اخبار مثبت اقتصادی، هیچ واکنش مثبتی را از بازار شاهد نیستیم! بازگشایی نماد وگردش بعد از ماه ها انتظار، از مهمترین اتفاقات امروز بود که با افت 20 درصدی روبرو شد. 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.



طب نوین تنها از همین اواخر تصمیم گرفت که نگاه جدی‌تری به مزایای سیر برای سلامت داشته باشد و می‌کوشد دریابد که هرجا افسانه‌ها و باورهای غلط درباره سیر به پایان رسید، از همانجا کاربردهای پزشکی را آغاز کند.



ادامه مطلب...


بال‌های پروانه‌ دارای موادی با خواص نوری جالب و گاهی نیز شگفت‌آور هستند. همین خواص متمایز باعث بروز رنگ‌های خاص و پرانرژی در بال‌های پروانه می‌شود. از این خاصیت می‌توان برای کاربردهای دیگری همچون ساخت کامپیوترهای نوری نیز الهام گرفت. گروهی از پژوهشگران موفق شده‌اند تا ساختارهایی مشابه ساختار بال پروانه بسازند و انتظار می‌رود رویداد اخیر هموارکننده‌ی مسیر جدیدی در این زمینه‌ باشد.



ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.